MVVS 58 IRS

AKCE!
10% sleva na veškeré dostupné zboží.
Aktuální ceny na Eshopu platí pouze do 31.1.2022.
Objednáním souhlasíte s termínem dodání Únor 2022!

VrtuleOtáčkyVýfuk
26"x10" Mejzlík6100-62503511/3611
24"x10" Mejzlík64003207

Nový

Tento produkt již není na skladě

13 235 Kč

Data

Objednací číslo3001L - dodáváme vč. karburátoru & zapalování & svíčky+klíče a oleje 250ml
Zdvihový objem58 cm3
Vrtání/zdvih42 / 42 mm
Hmotnost bez zapalování1800 g
ZapalováníICU-L elektronické & mikroprocesorové
Hmotnost zapalování190 g
KarburátorMVVS karburátor
Max. výkon7 PS / 6200 ot./min.
Doporučené vrtule23"x10" , 24"x10" , 26"x10"

Více info

MVVS 58 IRS NOVÝ Design - optimalizace točivého momentu do nižších otáček, které je vhodnější pro vrtuli.

Tento motor je prvním typem motoru zařazující MVVS mezi výrobce velkých benzínových motorů a to způsobem, že převyšuje ostatní konkurenci ve všech parametrech. Při vývoji tohoto motoru byly užívány stejné postupy jako u vývoje špičkových závodních motorů a v konstrukci jeho součástí jsou použity nejnovější poznatky z oblasti dvoutaktních motorů. Kromě normalizovaných dílů a karburátoru jsou všechny součástky speciálně konstruovány pro tento motor.

Motor se vyznačuje především velmi vysokým výkonem v celém rozsahu otáček a můžeme jej výkonově porovnávat s motory kubatury 70-80 cm3. Samozřejmostí je velmi snadné spouštění jak v studeném i teplém stavu, výborná spolehlivost a velmi nízké vibrace. Svojí hmotností stojí na dnešním minimu této kubatury. Celkový pozitivní dojem umocňuje moderní design s modře eloxovanými díly a perfektní zpracování výhradně na CNC strojích.

58 IRS je jednoválcový, dvoutaktní, benzínový motor s vratným vyplachováním a sáním řízeným membránovým ventilem - "klapkou". Válec motoru je odlitek z hliníkové slitiny s galvanicky nanesenou tvrdou pracovní plochou technologií Nikasil. Píst je odlit ze slitiny s vysokým obsahem křemíku a má drážku pro jeden pístní kroužek ze speciální tvrzené litiny. Na povrchu pístu je nanesena speciální vrstva na bázi molybden-sulfitu pro snížení tření a prodloužení životnosti motoru. Kliková hřídel z legované oceli je dvakrát uložena na kuličkových ložiscích, ojnice z vysoko-pevnostního duralu má obě oka s uložením na jehlách.

Přípravu směsi řídí karburátor Walbro se sytičem a membránovým čerpadlem. Zapalování je bateriové elektronické s mikroprocesorem řízeným předstihem a s bezpečnostními funkcemi.

Motor je vhodný pro všechny kategorie leteckých modelů, včetně nejnáročnějších kategorií akrobatického a 3D létání.

Dodávané příslušenství

Náhradní díly

Ke stažení