Nový
Tento produkt již není na skladě
Varování: poslední kusy na skladě!
Datum dostupnosti:
Objednací číslo | 3001L - dodáváme vč. karburátoru & zapalování & svíčky+klíče a oleje 250ml |
Zdvihový objem | 58 cm3 |
Vrtání/zdvih | 42 / 42 mm |
Hmotnost bez zapalování | 1800 g |
Zapalování | ICU-L elektronické & mikroprocesorové |
Hmotnost zapalování | 190 g |
Karburátor | MVVS karburátor |
Max. výkon | 7 PS / 6200 ot./min. |
Doporučené vrtule | 23"x10" , 24"x10" , 26"x10" |
MVVS 58 IRS NOVÝ Design - optimalizace točivého momentu do nižších otáček, které je vhodnější pro vrtuli.
Tento motor je prvním typem motoru zařazující MVVS mezi výrobce velkých benzínových motorů a to způsobem, že převyšuje ostatní konkurenci ve všech parametrech. Při vývoji tohoto motoru byly užívány stejné postupy jako u vývoje špičkových závodních motorů a v konstrukci jeho součástí jsou použity nejnovější poznatky z oblasti dvoutaktních motorů. Kromě normalizovaných dílů a karburátoru jsou všechny součástky speciálně konstruovány pro tento motor.
Motor se vyznačuje především velmi vysokým výkonem v celém rozsahu otáček a můžeme jej výkonově porovnávat s motory kubatury 70-80 cm3. Samozřejmostí je velmi snadné spouštění jak v studeném i teplém stavu, výborná spolehlivost a velmi nízké vibrace. Svojí hmotností stojí na dnešním minimu této kubatury. Celkový pozitivní dojem umocňuje moderní design s modře eloxovanými díly a perfektní zpracování výhradně na CNC strojích.
58 IRS je jednoválcový, dvoutaktní, benzínový motor s vratným vyplachováním a sáním řízeným membránovým ventilem - "klapkou". Válec motoru je odlitek z hliníkové slitiny s galvanicky nanesenou tvrdou pracovní plochou technologií Nikasil. Píst je odlit ze slitiny s vysokým obsahem křemíku a má drážku pro jeden pístní kroužek ze speciální tvrzené litiny. Na povrchu pístu je nanesena speciální vrstva na bázi molybden-sulfitu pro snížení tření a prodloužení životnosti motoru. Kliková hřídel z legované oceli je dvakrát uložena na kuličkových ložiscích, ojnice z vysoko-pevnostního duralu má obě oka s uložením na jehlách.
Přípravu směsi řídí karburátor Walbro se sytičem a membránovým čerpadlem. Zapalování je bateriové elektronické s mikroprocesorem řízeným předstihem a s bezpečnostními funkcemi.
Motor je vhodný pro všechny kategorie leteckých modelů, včetně nejnáročnějších kategorií akrobatického a 3D létání.