3095I
Nový
Tento produkt již není na skladě
Varování: poslední kusy na skladě!
Datum dostupnosti:
MVVS 40 IFS/RC
POUZE PŘEDOBJEDNÁVKA!!!
PRODUKT NENÍ SKLADEM! Objednáním souhlasíte s termínem dodání Březen-Duben 2021!
Platba vyžadována předem.
Objednávku lze stornovat a platba vám bude vrácena.
Vrtule | Otáčky | Výfuk |
APC 20/8 | 8000-8100 | 3268 |
APC 20/8 | 7650-7750 | 3271 |
Mejzlik 22/10 | 6950-7050 | 3268 |
Mejzlik 22/10 | 6350-6450 | 3271 |
Příjemce :
* Povinná pole
nebo Zrušit
Objednací číslo | 3095I - součástí motoru je karburátor & zapalování & svíčka a klíč na svíčku |
Zdvihový objem | 39.7 cm / 2.42cu inch |
Vrtání/zdvih | 38 / 35mm |
Hmotnost bez zapalování | 1451 g |
Zapalování | ICU-L elektronické & mikroprocesorové |
Hmotnost zapalování | 190 g |
Karburátor | Walbro |
Doporučené vrtule | 21"x8" , 21"x10" , 22"x10" |
MVVS 40 IFS je modelářský, letecký, benzínový spalovací motor s bateriovým elektronickým zapalováním, předním sáním a výfukem orientovaným na pravou stranu. Tento motor vznikl přepracováním z původního MVVS 35 IFS motoru zvýšením vrtání z 35,5 na 38 mm. Původní 35ccm motor si od doby uvedení na trh vybudoval pověst velmi spolehlivého motoru. Jemný váhový hendikep původního motoru dnes vyrovnává až překvapující výkon 40ccm motoru.
Výbrus motoru je v provedení píst ze slitiny s vysokým obsahem křemíku, ocelovou vložkou a litinovým pístním kroužkem. Na povrchu pístu je nanesena speciální vrstva na bázi molybden-sulfitu pro snížení tření a prodloužení životnosti motoru. Kliková hřídel je uložena ve dvou kuličkových ložiscích, ojnice je kompletně vybavena jehlovými ložisky INA. O přípravu směsi se stará karburátor Walbro s podtlakovou pumpou a sytičem. Zapalování je bateriové, elektronické s mikroprocesorem řízeným předstihem a s bezpečnostními funkcemi.
Motor je svým charakterem vhodný především pro aerovleky nebo makety, ale je možné použít jej i u akrobatických modelů. Díky své nenáročnosti je vhodný pro začátky s benzínovými motory.